Gratis bezorgd binnen NL vanaf € 20,-
Meest complete NT2-assortiment
Wereldwijde verzending

Bestelinformatie

Heb je vragen over onze producten of over deze website? Neem dan contact op met Boom uitgevers Amsterdam, afdeling NT2 via (020) 5200 126 of nt2@boom.nl

 

Verzendkosten

Binnen Nederland: € 2,99. Gratis verzending vanaf € 20,-.

Buitenland: volgens tarieven PostNL.*

* Voor nalevering buiten Nederland worden apart verzendkosten in rekening gebracht.

 

Geschatte bezorgtermijn

Nederland: 1-4 werkdagen (PostNL)

Europese Unie: 7 werkdagen (PostNL)
Wereld: 5-20 werkdagen (PostNL)

 

Verzending
We houden je op de hoogte via e-mail. Je kunt jouw bestelling ook volgen via jouw account. Ga daarvoor naar jouw account en zie binnen het blok ‘Bestellingen’ op de orderregel in de kolom ‘Status’ de verzenddetails van jouw order.

 

Mocht er bij een eerste poging onverhoopt niet kunnen worden afgeleverd dan zal de eerstvolgende dag een tweede poging worden ondernomen. Als je bij de tweede poging niet thuis bent, zal er worden geprobeerd bij de buren af te leveren. Mocht ook dit niet lukken dan kan het pakket worden afgehaald bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Post.nl informeert jou over de locatie van het postkantoor.

 

Retourneren

Voor een snelle en correcte afhandeling van jouw retouraanvraag verzoeken wij jou vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice via (020)  5200 126 of nt2@boom.nl. Via dit e-mailadres kun je ook het retouradres opvragen. 

 

Indien je de producten terugstuurt, vragen wij jou om de volgende procedure te volgen:

- Vul hier het online retourformulier in.
- Je ontvangt een mail met daarin verdere uitleg.

Digitale producten kunnen niet geannuleerd of geretourneerd worden. Bij het bestellen van een digitaal product zie je af van jouw herroepingsrecht.

Artikelen voorzien van een unieke toegangscode voor een online product kunnen niet geretourneerd worden. Bij het bestellen van een digitaal product zie je af van jouw herroepingsrecht.

 

Een retourzending dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:

- Je kunt een artikel retour sturen binnen 14 dagen. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van jouw bestelling. Als je meerdere artikelen in één keer hebt besteld, kun je deze retourneren tot 14 dagen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen;

- Je kunt het artikel binnen deze termijn direct retoursturen, maar je kunt ons ook binnen de genoemde termijn op de hoogte stellen van het feit dat jij de overeenkomst wilt herroepen. Je kunt dit doen door binnen de herroepingstermijn het modelformulier voor herroeping aan ons te sturen, maar bent hiertoe niet verplicht. Nadat je op deze manier een retour hebt aangemeld, heb je nogmaals 14 dagen om de producten terug te sturen.

- Het artikel dient indien redelijkerwijs mogelijk in de originele staat teruggestuurd te worden. Indien je het artikel hebt gebruikt of te ver bent gegaan in de beoordeling van het product kunnen wij een waardevermindering in rekening brengen. De waardevermindering kan oplopen tot 100%.

- Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

 

 

De verzendkosten van het retourneren worden niet vergoed. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat wij niet aansprakelijk zijn voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

 

Het retouradres is:

Boom Uitgevers B.V.

Postbus 15790

1001 NL Amsterdam

 

Als je de bestelling al hebt betaald, dan wordt het betaalde bedrag teruggestort. Als je nog niet hebt betaald, dan komt de betalingsverplichting te vervallen. Het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending wordt zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na het moment dat je de overeenkomst hebt herroepen terugbetaald. Wij betalen met hetzelfde betaalmiddel terug als waarmee jij hebt betaald.

 

Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.

 

Betaalwijzen

 

* Niet-voorradige titels kunnen niet online afgerekend worden. Je ontvangt van ons per e-mail een factuur. Je dient het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen over te maken. 

 

Btw

Alle door Boom uitgevers Amsterdam gehanteerde prijzen en tarieven voor leveringen binnen Nederland zijn inclusief btw. De gehanteerde prijzen en tarieven voor leveringen naar andere landen binnen de Europese Unie zijn standaard inclusief btw. Bij leveringen naar andere landen binnen de Europese Unie brengen wij geen btw in rekening wanneer je bij jouw bestelling een geldig btw-nummer opgeeft. Voor leveringen buiten de Europese Unie wordt geen btw in rekening gebracht.

 

Buiten de EU kunnen eventuele invoer- of douanerechten worden berekend als de bestelling in het land van bestemming aankomt. Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor deze kosten, die van land tot land kunnen verschillen. De hoogte van dit bedrag wordt berekend door de douane van het land waar de bestelling bezorgd wordt. Indien je wilt weten in hoeverre jij deze rechten moet betalen, dien je contact op te nemen met de douane van het betreffende land.

 

Factuur

Je ontvangt jouw factuur per e-mail.

 

Reviews

Waarom verzamelt Boom uitgevers reviews?

 

Reviews op de websites van Boom uitgevers zijn bedoeld om met andere klanten te delen hoe jij een artikel hebt ervaren. Na aankoop sturen we je een mail met de vraag of je de aankoop wil beoordelen. Wil je een review schrijven? Fijn!

 

Wanneer kan je een review plaatsen

1. Je hebt het artikel gekocht via Boom uitgevers

2. Je mening heeft betrekking op je aankoop

3. Je gebruikt geen ongepaste taal (bijvoorbeeld, maar niet uitsluitend: scheldwoorden, discriminerende, racistische of terroristische uitlatingen, ziektes of verbasteringen)

4. We plaatsen geen linkjes naar andere websites

5. Je review bevat geen commerciële inhoud en/of een commercieel doel, 

 

Wanneer verwijderen we reviews

Boom uitgevers (wij dus) kan zonder bericht een review afkeuren direct nadat ’ie is geschreven of naderhand verwijderen. Dit kan onder andere in deze gevallen:

1. Als één of meerdere voorwaarden niet zijn nageleefd of Boom uitgevers hier een redelijk vermoeden van heeft.

2. Als de review gaat over productinformatie die fout was op het moment van aankoop, maar ondertussen is aangepast. Om te voorkomen dat klanten in de war raken, kunnen we ervoor kiezen om de review te verwijderen.

3. Wanneer de automatische controle een afwijkend patroon vaststelt, en we dus reden hebben om aan te nemen dat de review nep is.

 

Een negatieve ervaring is nooit een reden om een review af te keuren of te verwijderen. Als de review voldoet aan de voorwaarden, dan komt ’ie online. Hoe negatief of positief hij ook is.

 

Vanaf maart 2023 kunnen klanten alleen een review schrijven over artikelen die ze via Boom uitgevers hebben gekocht. Zo zijn we zeker dat reviews zijn geschreven door ervaringsdeskundigen. Dat doen we door kopers van een product via mail uit te uit voor een review over iets wat ze hebben gekocht. 

 

Op dit moment kun je niet zelf je review aanpassen of verwijderen. Wil je een review die je zelf hebt geschreven verwijderen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Momenteel staan we alleen reviews toe die in het Nederlands geschreven worden.

 

Reacties & klachten

Heb je vragen waarop je op deze site het antwoord niet vond? Neem dan contact op met onze klantenservice via (020)  5200 126 of nt2@boom.nl. Wij reageren zo snel mogelijk en streven ernaar uiterlijk binnen 3 dagen op te reageren. Indien je een klacht hebt, ontvang je uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.

 

Graag attenderen wij je erop dat Boom uitgevers Amsterdam veel waarde hecht aan tevreden relaties en klanten. Het professioneel omgaan met klachten beschouwen wij als een vereiste. Indien je ontevreden bent over onze dienstverlening, onze producten, onze medewerkers of een ander aspect van onze bedrijfsvoering, dan nodigen wij jou nadrukkelijk uit om jouw klacht aan ons te communiceren.

 

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

 

Garantie

Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we jou zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging of terugbetaling.

 

Bestellen van meerdere exemplaren

Bij het bestellen van meer dan 10 exemplaren van hetzelfde boek, ontvang je op nt2.nl automatisch staffelkorting. Deze korting geldt niet voor titels van andere uitgeverijen.

 

De staffel ziet er als volgt uit:

- 10-29 ex. 5% korting

- 30-99 ex. 10% korting

- 100-199 ex. 15% korting

- >200 ex. korting op aanvraag

 

Indien je gebruik wilt maken van de staffelkorting vanaf honderd exemplaren, neem dan contact op met onze klantenservice via (020)  5200 126 of nt2@boom.nl.

 

Vertrouwelijkheidgarantie

Jouw gegevens zijn veilig bij Boom uitgevers Amsterdam. Lees er meer over in onze Privacy Policy. Boom uitgevers Amsterdam garandeert dat jouw gegevens absoluut vertrouwelijk behandeld worden, in het bijzonder de gegevens van jouw creditcard die gecodeerd en per veilige server worden verzonden.

Als je enig probleem ondervindt bij het bestellen van jouw producten of nadien, neem dan contact op met onze klantenservice via (020)  5200 126 of nt2@boom.nl.