Skip to main content
Meest complete NT2-assortiment
Gratis bezorgd binnen Nederland vanaf € 20,-
Wereldwijde verzending
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Inloggen
Klantenservice
  • Support
  • Bestellen
  • ​Retourneren
  • Docentenservice
  • Contact
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
nl
    Nederlands
    English
Shop School Docent
  • Lesmateriaal
    Terug naar hoofdmenu
    Volwassenen
    Alle uitgavenLINKDigLin+NT2 op maatDelftse methodeNederlands-serieKlasNLStart.nlTaaltalent
    Jeugd
    Alle uitgavenDigLin+Hotel HalloPlein 16DISKSterrenreeksKIK
    Deelvaardigheden
    Alle uitgavenGrammaticaLezenLuisterenSchrijvenSprekenWoordenschatVaktaalRekenen
    Alfabetiseren
    Alle uitgavenDigLin+SterrenreeksAlfaschriftGoedgeletterd
    NT1
    Alle uitgavenTaal - lezen - schrijvenDigitale vaardighedenRekenenWelzijn en werk
    Examens
    Terug naar hoofdmenu
    Inburgeringsexamen buitenland (A1)
    Naar Nederland
    Inburgeringsexamen (A2)
    Alle uitgavenTaal (A2)KNMMAP/ONAPortfolio
    Staatsexamen NT2 (B1)
    Alle uitgavenTaal (B1)KNMMAP/ONAPortfolio
    Staatsexamen NT2 (B2)
    Alle uitgavenTaal (B2)KNMMAP/ONAPortfolio
    Docentmateriaal
    Terug naar hoofdmenu
    Docentmateriaal
    Alle uitgavenDidactiekWerkvormenAbonnementenDocentaanvragen
    Inspiratie
    TrainingenArtikelenWebinarsNT2 Community
    Toetsen
    Terug naar hoofdmenu
    Volwassenen
    NiveautoetsenWoordenschattoetsenNT2 Oefening
    Jeugd
    Leerlingvolgsysteem (LVS)
Positioneren (vierde druk)
Terug

Zojuist verschenen: Positioneren (vierde druk)

  25 mei 2018
  Leestijd:
  1143x gelezen
De vierde druk van het immer populaire en door veel studenten geroemde boek Positioneren is geactualiseerd en NU verkrijgbaar.
Positioneren (vierde druk)

Stapsgewijze aanpak met aansprekende voorbeelden

Positioneren is een marketingtechniek die helpt de beeldvorming rond een product, dienst of organisatie proactief te sturen. In onze multimediale samenleving is dat steeds belangrijker. Hoe mensen over een merk spreken bepaalt voor een groot deel het succes ervan. Positioneren biedt een stapsgewijze aanpak en aansprekende voorbeelden voor het toepassen van deze techniek.

Deze geactualiseerde vierde druk is gebaseerd op drie USP’s:

  • Inside-out route van positioneren
  • Focus op categorisatie in plaats van differentiatie
  • Het idee dat positionering vooral door manifestatie tot leven moet komen

Online omgeving met extra materiaal!

Op positioneren4edruk.nl vindt u opdrachten, achtergrondinformatie, tips en tools.

 

Gratis docentexemplaar

Overweegt u dit boek voor te schrijven aan uw studenten? Bekijk dan hieronder het inkijkexemplaar of vraag direct een gratis docentexemplaar aan. U krijgt het boek zo snel mogelijk toegestuurd.

Over de auteurs

Rik Riezebos (directeur EURIB) en Jaap van der Grinten (docent en onderzoeker Hogeschool Inholland) werken al bijna 20 jaar samen aan de ontwikkeling van kennis en kunde op het gebied van merkpositionering.

 

 

Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Support
Bestellen
​Retourneren
Docentenservice
Contact

Over Boom NT2

Over ons
Partners
Advies op maat
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDigitale contentDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg