Skip to main content
The most complete NT2 webshop
Free shipping within the Netherlands above € 20,-
Worldwide shipping
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Sign in
Customer service
  • Support
  • Order
  • Returns
  • Teacher service
  • Contact
Shopping cart
Shopping cart
Discount
-
Shipping Costs
Free
Total price
€ 0,00
To cart
Free shipping within the Netherlands above € 20
en
    Nederlands
    English
Shop School Docent
  • Learning Dutch
    Terug naar hoofdmenu
    Adults
    See allLINKDigLin+NT2 op maatDelftse methodeNederlands-serieKlasNLStart.nlTaaltalent
    Youth
    See allDigLin+Hotel HalloPlein 16DISKSterrenreeksKIK
    Component skills
    See allGrammarReadingListenWritingSpeakingVocabularyJargonMathematics
    Alphabetize
    See allDigLin+SterrenreeksAlfaschriftGoedgeletterd
    NT1
    See allLanguage - reading - writingDigital literacyMathematicsWell-being and work
    Exams
    Terug naar hoofdmenu
    Inburgeringsexamen buitenland (A1)
    Naar Nederland
    Inburgeringsexamen (A2)
    See allLanguage (A2)KNMMAP/ONAPortfolio
    Staatsexamen NT2 (B1)
    See allLanguage (B1)KNMMAP/ONAPortfolio
    Staatsexamen NT2 (B2)
    See allLanguage (B2)KNMMAP/ONAPortfolio
    Docentmateriaal
    Terug naar hoofdmenu
    Docentmateriaal
    See allDidacticsTeaching methodsSubscriptionsTeacher applications
    Inspiratie
    CoursesArticlesWebinarsNT2 Community
    Tests
    Terug naar hoofdmenu
    Volwassenen
    NiveautoetsenVocabulary testsNT2 Oefening
    Jeugd
    Leerlingvolgsysteem (LVS)
Positioneren (vierde druk)
Back

Zojuist verschenen: Positioneren (vierde druk)

  May 25, 2018
  Reading time:
  1143x read
De vierde druk van het immer populaire en door veel studenten geroemde boek Positioneren is geactualiseerd en NU verkrijgbaar.
Positioneren (vierde druk)

Stapsgewijze aanpak met aansprekende voorbeelden

Positioneren is een marketingtechniek die helpt de beeldvorming rond een product, dienst of organisatie proactief te sturen. In onze multimediale samenleving is dat steeds belangrijker. Hoe mensen over een merk spreken bepaalt voor een groot deel het succes ervan. Positioneren biedt een stapsgewijze aanpak en aansprekende voorbeelden voor het toepassen van deze techniek.

Deze geactualiseerde vierde druk is gebaseerd op drie USP’s:

  • Inside-out route van positioneren
  • Focus op categorisatie in plaats van differentiatie
  • Het idee dat positionering vooral door manifestatie tot leven moet komen

Online omgeving met extra materiaal!

Op positioneren4edruk.nl vindt u opdrachten, achtergrondinformatie, tips en tools.

 

Gratis docentexemplaar

Overweegt u dit boek voor te schrijven aan uw studenten? Bekijk dan hieronder het inkijkexemplaar of vraag direct een gratis docentexemplaar aan. U krijgt het boek zo snel mogelijk toegestuurd.

Over de auteurs

Rik Riezebos (directeur EURIB) en Jaap van der Grinten (docent en onderzoeker Hogeschool Inholland) werken al bijna 20 jaar samen aan de ontwikkeling van kennis en kunde op het gebied van merkpositionering.

 

 

Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Customer service

Support
Order
Returns
Teacher service
Contact

About Boom NT2

About us
Partners
Customized advice
Free shipping within NL above € 20
Shopping secure with Thuiswinkelwaarborg
Terms and Conditions (for consumers)Terms and Conditions (for businesses)Promotional termsCookiesDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg