Skip to main content
Meest complete NT2-assortiment
Gratis bezorgd binnen Nederland vanaf € 20,-
Wereldwijde verzending
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Inloggen
Klantenservice
  • Support
  • Bestellen
  • ​Retourneren
  • Docentenservice
  • Contact
Winkelwagen
Winkelwagen
Korting
-
Verzendkosten
Gratis
Totaalprijs
€ 0,00
Naar winkelwagen
Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-
nl
    Nederlands
    English
Shop School Docent
  • Lesmateriaal
    Terug naar hoofdmenu
    Volwassenen
    Alle uitgavenLINKDigLin+NT2 op maatDelftse methodeNederlands-serieKlasNLStart.nlTaaltalent
    Jeugd
    Alle uitgavenDigLin+Hotel HalloPlein 16DISKSterrenreeksKIK
    Deelvaardigheden
    Alle uitgavenGrammaticaLezenLuisterenSchrijvenSprekenWoordenschatVaktaalRekenen
    Alfabetiseren
    Alle uitgavenDigLin+SterrenreeksAlfaschriftGoedgeletterd
    NT1
    Alle uitgavenTaal - lezen - schrijvenDigitale vaardighedenRekenenWelzijn en werk
    Examens
    Terug naar hoofdmenu
    Inburgeringsexamen buitenland (A1)
    Naar Nederland
    Inburgeringsexamen (A2)
    Alle uitgavenTaal (A2)KNMMAP/ONAPortfolio
    Staatsexamen NT2 (B1)
    Alle uitgavenTaal (B1)KNMMAP/ONAPortfolio
    Staatsexamen NT2 (B2)
    Alle uitgavenTaal (B2)KNMMAP/ONAPortfolio
    Docentmateriaal
    Terug naar hoofdmenu
    Docentmateriaal
    Alle uitgavenDidactiekWerkvormenAbonnementenDocentaanvragen
    Inspiratie
    TrainingenArtikelenWebinarsNT2 Community
    Toetsen
    Terug naar hoofdmenu
    Volwassenen
    NiveautoetsenWoordenschattoetsenNT2 Oefening
    Jeugd
    Leerlingvolgsysteem (LVS)
'Doet marketing ertoe?' van Ruud Frambach genomineerd voor 'PIM Marketing Literatuur Prijs 2018'
Terug

'Doet marketing ertoe?' van Ruud Frambach genomineerd voor 'PIM Marketing Literatuur Prijs 2018'

  19 oktober 2018
  Leestijd:
  1140x gelezen
Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft vandaag de nominaties voor de ‘PIM Marketing Literatuur Prijs 2018’, dé Nederlandse prijs voor marketingliteratuur, bekendgemaakt.

De boeken Doet marketing ertoe? van Ruud Frambach en Humanification (Nederlandstalige editie verschijnt voorjaar 2019 bij Boom) van Christian Kromme, zijn twee van de twaalf genomineerde boeken voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2018.

 

De overige genomineerde boeken zijn:

  • Marketing voor de Madmen van morgen – Wim Vermeulen
  • Klantgericht leiderschap – Sydney Brouwer
  • Customers the day after tomorrow – Steven Van Belleghem
  • Werken met profielen en persona’s – Boudewijn Bugter & Natanja de Bruin
  • Community marketing – Stephanie Duval & Nele Pieters
  • Marketingcommunicatie in 14 stappen – Guy van Liemt & Gert Koot
  • Content! – Antal de Waij
  • Contrarian Branding – Roland van der Vorst
  • Basisboek digital analytics – Danny Oosterveer
  • Opzouten! – Guido Thys

 

Meer weten over de PIM Marketing Literatuur Prijs 2018? Meer informatie vind je op de website van PIM.

Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Klantenservice

Support
Bestellen
​Retourneren
Docentenservice
Contact

Over Boom NT2

Over ons
Partners
Advies op maat
Gratis verzending in NL vanaf € 20,-.
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Algemene voorwaardenAlgemene voorwaarden zakelijkCookieverklaringDigitale contentDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg