Skip to main content
The most complete NT2 webshop
Free shipping within the Netherlands above € 20,-
Worldwide shipping
Veilig winkelen met Thuiswinkelwaarborg
Logo
Sign in
Customer service
  • Support
  • Order
  • Returns
  • Teacher service
  • Contact
Shopping cart
Shopping cart
Discount
-
Shipping Costs
Free
Total price
€ 0,00
To cart
Free shipping within the Netherlands above € 20
en
    Nederlands
    English
Shop School Docent
  • Learning Dutch
    Terug naar hoofdmenu
    Adults
    See allLINKDigLin+NT2 op maatDelftse methodeNederlands-serieKlasNLStart.nlTaaltalent
    Youth
    See allDigLin+Hotel HalloPlein 16DISKSterrenreeksKIK
    Component skills
    See allGrammarReadingListenWritingSpeakingVocabularyJargonMathematics
    Alphabetize
    See allDigLin+SterrenreeksAlfaschriftGoedgeletterd
    NT1
    See allLanguage - reading - writingDigital literacyMathematicsWell-being and work
    Exams
    Terug naar hoofdmenu
    Inburgeringsexamen buitenland (A1)
    Naar Nederland
    Inburgeringsexamen (A2)
    See allLanguage (A2)KNMMAP/ONAPortfolio
    Staatsexamen NT2 (B1)
    See allLanguage (B1)KNMMAP/ONAPortfolio
    Staatsexamen NT2 (B2)
    See allLanguage (B2)KNMMAP/ONAPortfolio
    Docentmateriaal
    Terug naar hoofdmenu
    Docentmateriaal
    See allDidacticsTeaching methodsSubscriptionsTeacher applications
    Inspiratie
    CoursesArticlesWebinarsNT2 Community
    Tests
    Terug naar hoofdmenu
    Volwassenen
    NiveautoetsenVocabulary testsNT2 Oefening
    Jeugd
    Leerlingvolgsysteem (LVS)
Online kennissessie over 'Marktonderzoekdesign'
Back

Uitnodiging Online kennissessie over 'Marktonderzoekdesign'

  March 31, 2021
  Reading time:
  407x read
Online kennissessie over 'Marktonderzoekdesign'

Half april verschijnt de nieuwe titel Marktonderzoekdesign. Het boek introduceert de ‘onderzoeksboom’, een model dat studenten inzicht geeft in de complexiteit van marktonderzoek en de verschillende onderzoekstechnieken die ze daarbij kunnen inzetten. Het laat studenten stapsgewijs zien hoe ze op een gestructureerde, creatieve en logische manier marktonderzoek ontwerpen. Daarbij staat steeds de link met het eigenlijke marketingvraagstuk centraal: welk type vragen werken bij loyaliteitsonderzoek, hoe leg je een customer journey vast of achterhaal je de koopcriteria van potentiële klanten?

 

Dinsdag 20 april I online kennissessie Marktonderzoekdesign
In deze gratis online kennissessie van 1 uur neemt o.a. Iris van Hest, auteur en docent Marktonderzoek & Marketing bij de Fontys Hogescholen, u mee in de achtergrond van deze nieuwe titel. Zij zal inzoomen op inhoudelijke thema's en de inzet in het hbo onderwijs. Daarnaast laat een van haar studenten, Brishna Nader, een praktijkcase zien. Aan het einde van de sessie is er ruimte voor uw vragen.

 

Voor deze sessie kunt u zich niet langer registreren. 
De opname wordt op een later moment hier beschikbaar gesteld 

 

Logo Boom uitgevers
© 2025 Koninklijke Boom uitgevers

Customer service

Support
Order
Returns
Teacher service
Contact

About Boom NT2

About us
Partners
Customized advice
Free shipping within NL above € 20
Shopping secure with Thuiswinkelwaarborg
Terms and Conditions (for consumers)Terms and Conditions (for businesses)Promotional termsCookiesDisclaimerPrivacy policy
Logo Thuiswinkel waarborg