Stap 1: Zoek de titel die u nodig hebt.
U kunt in de zoekbalk zoeken op titel.
Of u kunt de filters gebruiken om uw zoekresultaten te specificeren.
Stap 2: Klik op het gewenste product.
Om het product te bestellen klikt u op de roze knop Winkelwagen.
Stap 3: Er verschijnt nu een pop-up bericht. U hebt uw bestelling in uw winkelwagen geplaatst. Klik op de roze knop Winkelwagen om af te rekenen.
Of kijkt u nog even verder in onze webshop als u meerdere producten wilt bestellen!
Stap 4: U ziet nu de inhoud van uw winkelwagen. Klik op de roze knop Naar de kassa om af te rekenen.
Stap 5: Bent u nog niet ingelogd met uw account? Dan verschijnt onderstaand scherm. U dient dan eerst in te loggen.
Hebt u nog geen account? Klik dan op Account aanmaken.
Bent u wel al ingelogd? Gaat u dan verder naar stap 7.
Stap 6: Nadat u bent ingelogd keert u weer terug naar uw winkelwagen. Klik opnieuw op de roze knop Naar de kasssa.
Stap 7: U ziet nu onderstaand scherm. Klik op de zwarte knop Adres toevoegen.
Stap 8: U kunt nu onderstaande velden invullen. Klik daarna op de zwarte knop Bevestigen.
Stap 9: Kies uw betaalmethode.
Stap 10: Controleer uw adresgegevens en uw bestelling.
Klik op de roze knop Bestelling plaatsen om uw bestelling af te ronden.
Stap 11: U hebt uw bestelling geplaatst en ontvangt de ontvangstbevestiging per mail. Bedankt voor uw bestelling!
Wij bieden de volgende staffelkortingen aan:
10-29 exemplaren per titel: 5% korting
30-99 exemplaren per titel: 10% korting
100 of meer exemplaren per titel: in overleg.
Neemt u alstublieft contact op met onze klantenservice via nt2@bua.nl.
De korting wordt automatisch aan u doorberekend. U ziet dit terug in uw winkelwagen.
Stap 1: Ziet u in de rechterbovenhoek in de roze knop Mijn account staan?
Dan bent u ingelogd.
Ziet u in de roze knop Inloggen staan? Dan moet u eerst inloggen.
Stap 2: Klik in de rechterbovenhoek op de roze knop met Mijn account.
Stap 3: Klik op de zwarte knop Wijzig/Voeg toe onder het kopje Adressen.
Stap 4: Hebt u hier meerdere adressen staan? Dan kunt u hier aanvinken welk adres het factuuradres (en afleveradres) moet worden. Zit het juiste adres er niet tussen? Dan kunt u een adres toevoegen of wijzigen. Ga door naar de volgende stap.
Stap 5: Om een factuuradres te wijzigen klikt u op de zwarte knop Wijzig.
Stap 6: Verander uw adresgegevens en klik op de zwarte knop Bevestigen.
U hebt nu succesvol uw adres gewijzigd.
Let op: bestellingen die zijn geplaatst voordat u uw adresgegevens hebt gewijzigd, worden nog naar het oude adres verstuurd!
Stap 1: Ziet u in de rechterbovenhoek in de roze knop Mijn account staan?
Dan bent u ingelogd.
Ziet u in de roze knop Inloggen staan? Dan moet u eerst inloggen.
Stap 2: Klik in de rechterbovenhoek op de roze knop met Mijn account.
Stap 3: Klik op de zwarte knop Wijzig/Voeg toe onder het kopje Adressen.
Stap 4: Hebt u hier meerdere adressen staan? Dan kunt u hier aanvinken welk adres het afleveradres (en factuuradres) moet worden. Zit het juiste adres er niet tussen? Dan kunt u een adres toevoegen of wijzigen. Ga door naar de volgende stap.
Stap 5: Om een afleveradres te wijzigen klikt u op de zwarte knop Wijzig.
Stap 6: Verander uw adresgegevens en klik op de zwarte knop Bevestigen.
U hebt nu succesvol uw adres gewijzigd.
Let op: bestellingen die zijn geplaatst voordat u uw adresgegevens hebt gewijzigd, worden nog naar het oude adres verstuurd!
U ontvangt uw ordernummer in uw orderbevestiging die wij naar u mailen.
Maar u kunt deze ook terugvinden in uw account.
Stap 1: Ziet u in de rechterbovenhoek in de roze knop Mijn account staan? Dan bent u ingelogd. Ziet u in de roze knop Inloggen staan? Dan moet u eerst inloggen.
Stap 2: Als u bent ingelogd klikt u in de rechterbovenhoek op de roze knop met Mijn account.
Stap 3: Scroll naar beneden naar het kopje Bestellingen. U kunt hier een overzicht van uw bestelhistorie zien. Bij Bestelnummer staat uw track and trace nummer.
Om zeker te zijn dat u geen ontvangstbevestiging hebt ontvangen raden wij u aan om eerst uw spam folder of de map ongewenste mail te bekijken. Zit de mail hier ook niet tussen? Neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice, zij kunnen u de ontvangstbevestiging opnieuw mailen.
Ben je een docent? Dan kun je boven in de webshop klikken op NT2 DOCENT. Je kunt daar beoordelingsexemplaren, docentlicenties en proeflicenties aanvragen.
Ga naar www.nt2.nl/docent.
Om je aanvraag goed en snel te kunnen verwerken, vragen we je extra gegevens over de onderwijsinstelling en de groep waaraan je lesgeeft. Ook hebben we hiervoor je adresgegevens nodig. We behouden ons het recht voor een aanvraag niet te honoreren. Hiervan stellen we je op de hoogte.
Je meldt je via NT2 Docent ook aan als je binnen NT2 SCHOOL toegang nodig hebt tot de voortgang van je cursisten en als je de extra docentdocumenten van onze methodes wilt ontsluiten.
Ga naar www.nt2.nl/docent.
U kunt bij ons kiezen uit verschillende betaalmethodes:
Om zeker te zijn dat u geen factuur hebt ontvangen raden wij u aan om eerst uw spam folder of de map ongewenste mail te bekijken. Zit uw factuur hier ook niet tussen? Neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice, zij kunnen u de factuur opnieuw sturen.
U ontvangt een betalingsherinnering wanneer u uw factuur nog niet hebt betaald.
Hebt u vragen over uw betalingsherinnering? Neemt u dan contact op met onze klantenservice.