Bestellen & betalen

Ik wil weten hoe ik een bestelling kan plaatsen

Stap 1: Zoek de titel die u nodig hebt.

U kunt in de zoekbalk zoeken op titel.

Of u kunt de filters gebruiken om uw zoekresultaten te specificeren.

 

Stap 2: Klik op het gewenste product.

Om het product te bestellen klikt u op de roze knop Winkelwagen.

 

 

 

Stap 3: Er verschijnt nu een pop-up bericht. U hebt uw bestelling in uw winkelwagen geplaatst. Klik op de roze knop Winkelwagen om af te rekenen.

Of kijkt u nog even verder in onze webshop als u meerdere producten wilt bestellen!

 

 

 

Stap 4: U ziet nu de inhoud van uw winkelwagen. Klik op de roze knop Naar de kassa om af te rekenen.

 

 

Stap 5: Bent u nog niet ingelogd met uw account? Dan verschijnt onderstaand scherm. U dient dan eerst in te loggen. 

Hebt u nog geen account? Klik dan op Account aanmaken.

Bent u wel al ingelogd? Gaat u dan verder naar stap 7.

 

 

Stap 6: Nadat u bent ingelogd keert u weer terug naar uw winkelwagen. Klik opnieuw op de roze knop Naar de kasssa.

 

 

 

Stap 7: U ziet nu onderstaand scherm. Klik op de zwarte knop Adres toevoegen.

 

Stap 8: U kunt nu onderstaande velden invullen. Klik daarna op de zwarte knop Bevestigen 

Stap 9: Kies uw betaalmethode. 

 

 

Stap 10: Controleer uw adresgegevens en uw bestelling.

Klik op de roze knop Bestelling plaatsen om uw bestelling af te ronden.

 

 

 

Stap 11: U hebt uw bestelling geplaatst en ontvangt de ontvangstbevestiging per mail. Bedankt voor uw bestelling!

 

 

Ik wil weten wat de algemene voorwaarden zijn

Customers

Please click here.

 

Businesses

Please click here.

Ik wil weten of ik korting krijg

Wij bieden de volgende staffelkortingen aan:

 

10-29 exemplaren per titel: 5% korting

30-99 exemplaren per titel: 10% korting

100 of meer exemplaren per titel: in overleg.

Neemt u alstublieft contact op met onze klantenservice via nt2@bua.nl.

 

 

De korting wordt automatisch aan u doorberekend. U ziet dit terug in uw winkelwagen.

Ik wil het factuuradres wijzigen

Stap 1: Ziet u in de rechterbovenhoek in de roze knop Mijn account staan?

Dan bent u ingelogd. 

Ziet u in de roze knop Inloggen staan? Dan moet u eerst inloggen.

 

 

Stap 2: Klik in de rechterbovenhoek op de roze knop met Mijn account

 

Stap 3: Klik op de zwarte knop Wijzig/Voeg toe onder het kopje Adressen

 

Stap 4: Hebt u hier meerdere adressen staan? Dan kunt u hier aanvinken welk adres het factuuradres (en afleveradres) moet worden. Zit het juiste adres er niet tussen? Dan kunt u een adres toevoegen of wijzigen. Ga door naar de volgende stap.

 

 

Stap 5: Om een factuuradres te wijzigen klikt u op de zwarte knop Wijzig

 

Stap 6: Verander uw adresgegevens en klik op de zwarte knop Bevestigen

U hebt nu succesvol uw adres gewijzigd. 

 

Let op: bestellingen die zijn geplaatst voordat u uw adresgegevens hebt gewijzigd, worden nog naar het oude adres verstuurd!

 

Ik wil het afleveradres wijzigen

Stap 1: Ziet u in de rechterbovenhoek in de roze knop Mijn account staan?

Dan bent u ingelogd. 

Ziet u in de roze knop Inloggen staan? Dan moet u eerst inloggen.

 

 

Stap 2: Klik in de rechterbovenhoek op de roze knop met Mijn account

 

Stap 3: Klik op de zwarte knop Wijzig/Voeg toe onder het kopje Adressen

 

Stap 4: Hebt u hier meerdere adressen staan? Dan kunt u hier aanvinken welk adres het afleveradres (en factuuradres) moet worden. Zit het juiste adres er niet tussen? Dan kunt u een adres toevoegen of wijzigen. Ga door naar de volgende stap.

 

 

Stap 5: Om een afleveradres te wijzigen klikt u op de zwarte knop Wijzig

 

Stap 6: Verander uw adresgegevens en klik op de zwarte knop Bevestigen

U hebt nu succesvol uw adres gewijzigd. 

 

Let op: bestellingen die zijn geplaatst voordat u uw adresgegevens hebt gewijzigd, worden nog naar het oude adres verstuurd!

 

Ik wil mijn ordernummer weten

U ontvangt uw ordernummer in uw orderbevestiging die wij naar u mailen. 

Maar u kunt deze ook terugvinden in uw account.

 

Stap 1: Ziet u in de rechterbovenhoek in de roze knop Mijn account staan? Dan bent u ingelogd. Ziet u in de roze knop Inloggen staan? Dan moet u eerst inloggen.

 

 

Stap 2: Als u bent ingelogd klikt u in de rechterbovenhoek op de roze knop met Mijn account

 

Stap 3: Scroll naar beneden naar het kopje Bestellingen. U kunt hier een overzicht van uw bestelhistorie zien. Bij Bestelnummer staat uw track and trace nummer. 

 

 

Ik heb geen ontvangstbevestiging gekregen

Om zeker te zijn dat u geen ontvangstbevestiging hebt ontvangen raden wij u aan om eerst uw spam folder of de map ongewenste mail te bekijken. Zit de mail hier ook niet tussen? Neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice, zij kunnen u de ontvangstbevestiging opnieuw mailen.

Ik wil een beoordelings- of docentenexemplaar bestellen

Bent u een docent? Dan kunt u in het webshop menu klikken op Docentenmateriaal en vervolgens op Beoordelingsexemplaren. U kunt daar het aanvraagformulier invullen waarmee u een beoordelingsexemplaar kunt bestellen. U ontvangt dan 50% korting per titel.

 

 

 

 

 

 

Hebt u recent 10 of meer exemplaren van een titel aangeschaft? Dan kunt u een gratis docentexemplaar aanvragen. We ontvangen dan graag een schriftelijk bewijs (boekenlijst, factuur) waaruit blijkt dat de uitgave is voorgeschreven aan minimaal 10 cursisten. Mail de titel van het gewenste boek en de factuur of boekenlijst waaruit blijkt dat het boek is voorgeschreven naar nt2@bua.nl. Wij behouden ons het recht voor aanvragen niet te honoreren, en nemen contact met u op om uw aanvraag te bespreken.

Ik wil weten op welke manier ik kan betalen

U kunt bij ons kiezen uit verschillende betaalmethodes: 

  • IDeal
  • Mastercard
  • Visa
  • Maestro
  • Paypal
  • Mr Cash
  • Factuur (kosten € 1,95, alleen bij bestellingen binnen Nederland)

Ik heb geen factuur ontvangen

Om zeker te zijn dat u geen factuur hebt ontvangen raden wij u aan om eerst uw spam folder of de map ongewenste mail te bekijken. Zit uw factuur hier ook niet tussen? Neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice, zij kunnen u de factuur opnieuw sturen.

Ik heb een betalingsherinnering ontvangen

U ontvangt een betalingsherinnering wanneer u uw factuur nog niet hebt betaald.

Hebt u vragen over uw betalingsherinnering? Neemt u dan contact op met onze klantenservice.

Contact
Staat uw antwoord er niet tussen?
Ons klantenserviceteam helpt u graag verder.
U kunt ons ook mailen via: