Gratis bezorgd binnen NL vanaf € 20,-
Meest complete NT2-assortiment
Wereldwijde verzending

Annuleren & Retourneren

Ik wil mijn bestelling annuleren

Heb je een bestelling geplaatst en wil je die annuleren? Neem dan direct telefonisch contact op met onze klantenservice: 020 5200 126. 

Ik wil mijn bestelling retourneren

Voor een snelle en correcte afhandeling van je retouraanvraag, verzoeken wij je vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice via nt2@boom.nl of +31 (0) 20 520 0126.

 

Indien je direct, zonder aanmelding de producten terug stuurt, vragen wij je om de volgende procedure te volgen:
- Download hier ons retourformulier.
- Stuur een compleet ingevuld retourformulier mee met de retourzending.
- Indien mogelijk, willen we je vragen de pakbon of de (kopie) factuur mee te sturen.
- Stuur de retourzending op naar het op het retourformulier aangegeven retouradres. 
- Download hier de adressticker voor de retourzending. 

 

Let op, een retourzending dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:
- Je kunt een artikel retour sturen binnen 14 dagen. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van de bestelling. Als je meerdere artikelen in één keer hebt besteld, kun je deze retourneren tot 14 dagen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen;
- Je kunt het artikel binnen deze termijn direct retoursturen, maar je kunt ons ook binnen de genoemde termijn op de hoogte stellen van het feit dat je de overeenkomst wil herroepen. Je kunt dit doen door binnen de herroepingstermijn het modelformulier voor herroeping aan ons te sturen, maar bent hiertoe niet verplicht. Nadat je op deze manier een retour hebt aangemeld, heb je nogmaals 14 dagen om de producten terug te sturen.
- Het artikel dient indien redelijkerwijs mogelijk in de originele staat en in de originele verpakking teruggestuurd te worden. Indien je het artikel beschadigd retourneert, zullen wij de kosten hiervoor aan jou doorberekenen, indien de waardevermindering is ontstaan doordat jij te ver bent gegaan in de beoordeling van het product. Wij adviseren je daarom om de geleverde toebehoren bij de bestelling te bewaren;

- Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

 

Extra informatie:

De verzendkosten van het retourneren worden niet vergoed. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat wij niet aansprakelijk zijn voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

 

Als je de bestelling al hebt betaald, dan wordt het betaalde bedrag teruggestort. Als je nog niet hebt betaald, dan komt de betalingsverplichting te vervallen. Het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending wordt zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na het moment dat je de overeenkomst hebt herroepen terugbetaald. Wij betalen met hetzelfde betaalmiddel terug als waarmee jij hebt betaald.

 

Uitzonderingen herroepingsrecht:

- Digitale producten kunnen niet geannuleerd of geretourneerd worden. Bij het bestellen van een digitaal product zie je af van je herroepingsrecht.
- Artikelen voorzien van een unieke toegangscode voor een online product kunnen niet geretourneerd worden. Bij het bestellen van een digitaal product zie je af van je herroepingsrecht.

Ik heb een bestelling geretourneerd maar heb nog geen geld ontvangen

Zodra wij je retour in goede orde hebben ontvangen streven wij ernaar om binnen 2 weken het geld terug te storten. Mocht je het aankoopbedrag na 2 weken nog niet hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij raden je aan om het ordernummer bij de hand te houden zodat wij je sneller kunnen helpen. 

Ik heb een beschadigd of defect product ontvangen

Wij streven ernaar al onze producten in de originele staat te versturen. Het kan helaas gebeuren dat tijdens het inpakken of versturen van de post een product beschadigd raakt. Mocht dit het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.

Contact
Staat jouw antwoord er niet tussen?
Onze klantenservice helpt je graag verder.
Je kunt ons ook mailen via: