Account

Ik wil een account aanmaken

Stap 1: Klik in de rechterbovenhoek op de knop Inloggen.

 

 

 

Stap 2: Klik op Account aanmaken.

 

Stap 3: Vul uw voornaam, achternaam en e-mailadres in.

Kies een eigen wachtwoord en vul dat in.

Vul ter controle nogmaals dit wachtwoord in.

Klik op Registreren en inloggen

 

 

 

Stap 4: U bent ingelogd in uw account op www.nt2.nl! 

Ik wil mijn e-mailadres wijzigen

Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om e-mailadressen te wijzigen.

Onze excuses, wij werken er hard aan om dit zo snel mogelijk te verbeteren!

 

 

Ik wil mijn naam wijzigen

Stap 1: Ziet u in de rechterbovenhoek in de roze knop Mijn account staan? Dan bent u ingelogd. Ziet u in de roze knop Inloggen staan? Dan moet u eerst inloggen.

 

 

Stap 2: Als u bent ingelogd klikt u in de rechterbovenhoek op de roze knop met Mijn account

  

Stap 3: Klik op de zwarte knop Wijzig onder het kopje Accountgegevens. 

 

 

Stap 4: Verander uw voornaam en/of achternaam. Klik op de zwarte knop Bevestigen. U hebt nu succesvol uw naam gewijzigd.

 

 

 

Ik wil mijn adres wijzigen

Stap 1: Ziet u in de rechterbovenhoek in de roze knop Mijn account staan?

Dan bent u ingelogd. 

Ziet u in de roze knop Inloggen staan? Dan moet u eerst inloggen.

 

 

Stap 2: Klik in de rechterbovenhoek op de roze knop met Mijn account

 

Stap 3: Klik op de zwarte knop Wijzig/Voeg toe onder het kopje Adressen

 

Stap 4: Klik op de zwarte knop Wijzig

 

 

Stap 5: Verander uw adresgegevens en klik op de zwarte knop Bevestigen

U hebt nu succesvol uw adres gewijzigd. 

Let op: bestellingen die zijn geplaatst voordat u uw adresgegevens hebt gewijzigd, worden nog naar het oude adres verstuurd!

 

 

Ik wil een adres toevoegen

Stap 1: Ziet u in de rechterbovenhoek in de roze knop Mijn account staan?

Dan bent u ingelogd. 

Ziet u in de roze knop Inloggen staan? Dan moet u eerst inloggen.

 

 

Stap 2: Klik in de rechterbovenhoek op de roze knop met Mijn account

 

Stap 3: Klik op de zwarte knop Wijzig/Voeg toe onder het kopje Adressen

 

Stap 4: Klik op de zwarte knop Adres toevoegen.

  

Stap 5: Vul uw gegevens in. Klik op de zwarte knop Bevestigen.

U hebt nu succesvol een adres toegevoegd. 

 

Ik wil mijn wachtwoord wijzigen

Stap 1: Ziet u in de rechterbovenhoek in de roze knop Mijn account staan? Dan bent u ingelogd. Ziet u in de roze knop Inloggen staan? Dan moet u eerst inloggen.

 

 

Stap 2: Als u bent ingelogd klikt u in de rechterbovenhoek op de roze knop met Mijn account. U ziet dan onderstaand scherm.

 

 

Stap 3: Klik op de zwarte knop Wijzig onder het kopje Accountgegevens. 

 

Stap 4: Klik vervolgens op de zwarte knop Wijzig rechts van het kopje Wachtwoord.

 

  

Stap 5: Vul bij Huidig wachtwoord uw huidige wachtwoord in. Vul bij Nieuw wachtwoord een zelfgekozen wachtwoord in. Vul bij Nieuw wachtwoord bevestigen opnieuw dit zelfgekozen wachtwoord in. Klik op Wachtwoord wijzigen. U kunt vanaf nu inloggen met uw nieuwe wachtwoord. Tip: Onthoud uw wachtwoord goed!

 

 

Ik wil weten waar ik mijn track and trace code kan vinden

U ontvangt uw track and trace code per e-mail.

Maar u kunt deze ook terugvinden in uw account.

 

Stap 1: Ziet u in de rechterbovenhoek in de roze knop Mijn account staan? Dan bent u ingelogd. Ziet u in de roze knop Inloggen staan? Dan moet u eerst inloggen.

 

 

Stap 2: Als u bent ingelogd klikt u in de rechterbovenhoek op de roze knop met Mijn account

 

Stap 3: Scroll naar beneden naar het kopje Bestellingen. U kunt hier een overzicht van uw bestelhistorie zien. Bij Status staat uw track and trace nummer. Wanneer u klikt op de roze link Volg bestelling kunt u uw bestelling volgen bij Post NL.

 

 

Ik wil de gegevens van mijn bestelling terugvinden

Stap 1: Ziet u in de rechterbovenhoek in de roze knop Mijn account staan? Dan bent u ingelogd. Ziet u in de roze knop Inloggen staan? Dan moet u eerst inloggen.

 

 

Stap 2: Als u bent ingelogd klikt u in de rechterbovenhoek op de roze knop met Mijn account

 

Stap 3: Scroll naar beneden naar het kopje Bestellingen. U kunt hier een overzicht van uw bestelhistorie zien. U ontvangt deze gegevens ook per mail.

 

Contact
Staat uw antwoord er niet tussen?
Ons klantenserviceteam helpt u graag verder.
U kunt ons ook mailen via: