Stap 1: Klik in de rechterbovenhoek op de knop Inloggen.
Stap 2: Klik op Account aanmaken.
Stap 3: Vul uw voornaam, achternaam en e-mailadres in.
Kies een eigen wachtwoord en vul dat in.
Vul ter controle nogmaals dit wachtwoord in.
Klik op Registreren en inloggen.
Stap 4: U bent ingelogd in uw account op www.nt2.nl!
Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om e-mailadressen te wijzigen.
Onze excuses, wij werken er hard aan om dit zo snel mogelijk te verbeteren!
Stap 1: Ziet u in de rechterbovenhoek in de roze knop Mijn account staan? Dan bent u ingelogd. Ziet u in de roze knop Inloggen staan? Dan moet u eerst inloggen.
Stap 2: Als u bent ingelogd klikt u in de rechterbovenhoek op de roze knop met Mijn account.
Stap 3: Klik op de zwarte knop Wijzig onder het kopje Accountgegevens.
Stap 4: Verander uw voornaam en/of achternaam. Klik op de zwarte knop Bevestigen. U hebt nu succesvol uw naam gewijzigd.
Stap 1: Ziet u in de rechterbovenhoek in de roze knop Mijn account staan?
Dan bent u ingelogd.
Ziet u in de roze knop Inloggen staan? Dan moet u eerst inloggen.
Stap 2: Klik in de rechterbovenhoek op de roze knop met Mijn account.
Stap 3: Klik op de zwarte knop Wijzig/Voeg toe onder het kopje Adressen.
Stap 4: Klik op de zwarte knop Wijzig.
Stap 5: Verander uw adresgegevens en klik op de zwarte knop Bevestigen.
U hebt nu succesvol uw adres gewijzigd.
Let op: bestellingen die zijn geplaatst voordat u uw adresgegevens hebt gewijzigd, worden nog naar het oude adres verstuurd!
Stap 1: Ziet u in de rechterbovenhoek in de roze knop Mijn account staan?
Dan bent u ingelogd.
Ziet u in de roze knop Inloggen staan? Dan moet u eerst inloggen.
Stap 2: Klik in de rechterbovenhoek op de roze knop met Mijn account.
Stap 3: Klik op de zwarte knop Wijzig/Voeg toe onder het kopje Adressen.
Stap 4: Klik op de zwarte knop Adres toevoegen.
Stap 5: Vul uw gegevens in. Klik op de zwarte knop Bevestigen.
U hebt nu succesvol een adres toegevoegd.
Stap 1: Ziet u in de rechterbovenhoek in de roze knop Mijn account staan? Dan bent u ingelogd. Ziet u in de roze knop Inloggen staan? Dan moet u eerst inloggen.
Stap 2: Als u bent ingelogd klikt u in de rechterbovenhoek op de roze knop met Mijn account. U ziet dan onderstaand scherm.
Stap 3: Klik op de zwarte knop Wijzig onder het kopje Accountgegevens.
Stap 4: Klik vervolgens op de zwarte knop Wijzig rechts van het kopje Wachtwoord.
Stap 5: Vul bij Huidig wachtwoord uw huidige wachtwoord in. Vul bij Nieuw wachtwoord een zelfgekozen wachtwoord in. Vul bij Nieuw wachtwoord bevestigen opnieuw dit zelfgekozen wachtwoord in. Klik op Wachtwoord wijzigen. U kunt vanaf nu inloggen met uw nieuwe wachtwoord. Tip: Onthoud uw wachtwoord goed!
U ontvangt uw track and trace code per e-mail.
Maar u kunt deze ook terugvinden in uw account.
Stap 1: Ziet u in de rechterbovenhoek in de roze knop Mijn account staan? Dan bent u ingelogd. Ziet u in de roze knop Inloggen staan? Dan moet u eerst inloggen.
Stap 2: Als u bent ingelogd klikt u in de rechterbovenhoek op de roze knop met Mijn account.
Stap 3: Scroll naar beneden naar het kopje Bestellingen. U kunt hier een overzicht van uw bestelhistorie zien. Bij Status staat uw track and trace nummer. Wanneer u klikt op de roze link Volg bestelling kunt u uw bestelling volgen bij Post NL.
Stap 1: Ziet u in de rechterbovenhoek in de roze knop Mijn account staan? Dan bent u ingelogd. Ziet u in de roze knop Inloggen staan? Dan moet u eerst inloggen.
Stap 2: Als u bent ingelogd klikt u in de rechterbovenhoek op de roze knop met Mijn account.
Stap 3: Scroll naar beneden naar het kopje Bestellingen. U kunt hier een overzicht van uw bestelhistorie zien. U ontvangt deze gegevens ook per mail.