Gratis bezorgd binnen NL vanaf € 20,-
Meest complete NT2-assortiment
Wereldwijde verzending
Door de coronacrisis is het erg druk bij onze vervoerspartners. De kans is groot dat de bezorging van uw bestelling langer duurt, onze excuses!

Account

Ik wil een account aanmaken

Stap 1: Klik in de rechterbovenhoek op de knop Inloggen.

 

 

 

Stap 2: Klik op Maak een account aan.

 

Stap 3: Vul uw voornaam, achternaam en e-mailadres in.

Kies een eigen wachtwoord en vul dat in.

Vul ter controle nogmaals dit wachtwoord in.

Klik op Maak een account aan

 

 

 

Stap 4: U bent ingelogd in uw account op www.nt2.nl! 

Ik wil mijn e-mailadres wijzigen

Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om e-mailadressen te wijzigen.

Onze excuses, wij werken er hard aan om dit zo snel mogelijk te verbeteren!

 

 

Ik wil mijn naam wijzigen

Stap 1: Ziet u in de rechterbovenhoek in de roze knop Mijn account staan? Dan bent u ingelogd. Ziet u in de roze knop Inloggen staan? Dan moet u eerst inloggen.

 

 

Stap 2: Als u bent ingelogd klikt u in de rechterbovenhoek op de roze knop met Mijn account

  

Stap 3: Klik op de zwarte knop Wijzig onder het kopje Accountgegevens. 

 

 

Stap 4: Verander uw voornaam en/of achternaam. Klik op de zwarte knop Bevestigen. U hebt nu succesvol uw naam gewijzigd.

 

 

 

Ik wil mijn adres wijzigen

Stap 1: Ziet u in de rechterbovenhoek in de roze knop Mijn account staan?

Dan bent u ingelogd. 

Ziet u in de roze knop Inloggen staan? Dan moet u eerst inloggen.

 

 

Stap 2: Klik in de rechterbovenhoek op de roze knop met Mijn account

 

Stap 3: Klik op de zwarte knop Wijzig/Voeg toe onder het kopje Adressen

 

Stap 4: Klik op de zwarte knop Wijzig

 

 

Stap 5: Verander uw adresgegevens en klik op de zwarte knop Bevestigen

U hebt nu succesvol uw adres gewijzigd. 

Let op: bestellingen die zijn geplaatst voordat u uw adresgegevens hebt gewijzigd, worden nog naar het oude adres verstuurd!

 

 

Ik wil een adres toevoegen

Stap 1: Ziet u in de rechterbovenhoek in de roze knop Mijn account staan?

Dan bent u ingelogd. 

Ziet u in de roze knop Inloggen staan? Dan moet u eerst inloggen.

 

 

Stap 2: Klik in de rechterbovenhoek op de roze knop met Mijn account

 

Stap 3: Klik op de zwarte knop Wijzig/Voeg toe onder het kopje Adressen

 

Stap 4: Klik op de zwarte knop Adres toevoegen.

  

Stap 5: Vul uw gegevens in. Klik op de zwarte knop Bevestigen.

U hebt nu succesvol een adres toegevoegd. 

 

Ik wil mijn wachtwoord wijzigen

Stap 1: Ziet u in de rechterbovenhoek in de roze knop Mijn account staan? Dan bent u ingelogd. Ziet u in de roze knop Inloggen staan? Dan moet u eerst inloggen.

 

 

Stap 2: Als u bent ingelogd klikt u in de rechterbovenhoek op de roze knop met Mijn account. U ziet dan onderstaand scherm.

 

 

Stap 3: Klik op de zwarte knop Wijzig onder het kopje Accountgegevens. 

 

Stap 4: Klik vervolgens op de zwarte knop Wijzig rechts van het kopje Wachtwoord.

 

  

Stap 5: Vul bij Huidig wachtwoord uw huidige wachtwoord in. Vul bij Nieuw wachtwoord een zelfgekozen wachtwoord in. Vul bij Nieuw wachtwoord bevestigen opnieuw dit zelfgekozen wachtwoord in. Klik op Wachtwoord wijzigen. U kunt vanaf nu inloggen met uw nieuwe wachtwoord. Tip: Onthoud uw wachtwoord goed!

 

 

Ik wil weten waar ik mijn track and trace code kan vinden

U ontvangt uw track and trace code per e-mail.

Maar u kunt deze ook terugvinden in uw account.

 

Stap 1: Ziet u in de rechterbovenhoek in de roze knop Mijn account staan? Dan bent u ingelogd. Ziet u in de roze knop Inloggen staan? Dan moet u eerst inloggen.

 

 

Stap 2: Als u bent ingelogd klikt u in de rechterbovenhoek op de roze knop met Mijn account

 

Stap 3: Scroll naar beneden naar het kopje Bestellingen. U kunt hier een overzicht van uw bestelhistorie zien. Bij Status staat uw track and trace nummer. Wanneer u klikt op de roze link Volg bestelling kunt u uw bestelling volgen bij Post NL.

 

 

Ik wil de gegevens van mijn bestelling terugvinden

Stap 1: Ziet u in de rechterbovenhoek in de roze knop Mijn account staan? Dan bent u ingelogd. Ziet u in de roze knop Inloggen staan? Dan moet u eerst inloggen.

 

 

Stap 2: Als u bent ingelogd klikt u in de rechterbovenhoek op de roze knop met Mijn account

 

Stap 3: Scroll naar beneden naar het kopje Bestellingen. U kunt hier een overzicht van uw bestelhistorie zien. U ontvangt deze gegevens ook per mail.

 

Contact
Staat uw antwoord er niet tussen?
Ons klantenserviceteam helpt u graag verder.
U kunt ons ook mailen via: